Din virksomhed benytter et online webbaseret økonomisystem, hvor regnskabet skal udarbejdes og Regnskabshjælpen autoriseres som revisor/administrator til at kunne logge ind i systemet. Det er således webudbyderens ansvar at foretage backups af systemet.

Måske fakturerer din virksomhed efter egen planlægning i den webbaserede løsning, mens bilag, kontoudtog mv. afleveres hos Regnskabshjælpen på aftalte tidspunkter og vi forestår i forlængelse heraf bogføring, afstemning, momsopgørelse m.v..

Da det webbaserede økonomisystem er tilgængeligt for din virksomhed online, er det således muligt at udskrive kontospecifikationer, balancer m.v..

Regnskabshjælpen er naturligvis parat til at hjælpe med forståelse og analyse af balance samt budgetopfølgning enten telefonisk eller ved møde.

Som webbaserede økonomisystemer benytter Regnskabshjælpen i samarbejde med kunder f.eks.: Uniconta, E-conomic, Dinero, Billy og Web-regnskab.